قوانین سایت

کاربر گرامی، ورود شما به سایت عدل آنلاین، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت قرار ملاقات، پرداخت آنلاین حق قرار ملاقات و مشاوره و سایر خدمات ارائه شده توسط سایت، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات است. لذا، به منظور استفاده بهینه و آگاهانه از سایت عدل آنلاین، لطفاً مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این بخش، جایگزین و مکمل تمامی توافق های قبلی محسوب می شوند. قوانین عمومی تمامی اصول و رویه های عدل آنلاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود هستند. چنانچه در مقررات مندرج، رویه ها و خدمات سایت عدل آنلاین، تغییراتی در آینده ایجاد شود، تمامی این تغییرات در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شوند و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است تعاریف و اصطلاحات سایت: خدمات سامانه یکپارچه نوبت دهی آنلاین وکلا و خدمات مشاوره حقوقی با علامت تجاری "عدل آنلاین" است.


کاربر: شخصی است که با فناوری ارتباطی به سایت متصل شده و از خدمات عدل آنلاین بهره مند می شود.
وکیل: منظور وکلا محترمی هستند که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام وکلا، به ارائه خدمات نوبت دهی و مشاوره آنلاین اقدام کنند.
مراجعین: شخصی است که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام مراجعان، به انتخاب وکیل در دفتر وی، انتخاب خدمت مورد نظر، ثبت قرار ملاقات و پرداخت آنلاین هزینه قرار ملاقات،خدمات مشاوره اقدام کند.
حساب کاربری: کاربران با ثبت نام در سایت می پذیرند که شرایط و قوانین را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته اند. برای استفاده از سایت، هر کاربر باید یک حساب کاربری ایجاد کند که صحت اطلاعات وارد شده نیز بر عهده کاربر است. هر فرد می تواند در هر یک از نقش های وکیل، مراجع تنها یک حساب کاربری داشته باشد.
شما نباید نسبت به فعالیتهای زیر اقدام کنید: 1. دسترسی به قسمتهایی غیر از مواردی که بوسیله رابط های کاربری سایت در اختیار شما گذاشته شده است.
2. بکارگیری ربات یا هر نوع ابزار اتوماتیک دیگر جهت دسترسی به سایت به هر منظوری بدون مجوز کتبی از طرف مدیران سایت 3. اختلال در هر فعالیتی که به سایت یا سرورهای سایت و یا شبکه های میزبانی سایت مربوط می باشد،اختلال در سیستم های امنیتی سایت ویا سیستم های مدیریت و کنترل دسترسی به محتوای تولید شده در سایت. 4. استفاده از خدمات سایت بمنظور جعل هویت کاربر یا شخص دیگر. ارتباطات الکترونیکی هنگامی که به منظور استفاده از خدمات سایت، به ایجاد حساب کاربری اقدام می کنید، باید شماره تلفنی که رسمی و مورد تأیید است را در پروفایل خود ثبت کنید. همچنین، هنگامی که به عنوان یک مراجع قرار ملاقات خود یا زمان مشاوره را به صورت اینترنتی ثبت می نمایید و یا هزینه قرار ملاقات و خدمات دیگر را به صورت آنلاین پرداخت می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شوند و در صورتی که درخواست با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد،سایت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و یا سایر خدمات ارتباطی الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ می دهد. توجه داشته باشید شماره.... تنها شماره ای است که عدل آنلاین از طریق آن برای کاربران پیام کوتاه ارسال می کند. بنابراین، ارسال هرگونه پیام کوتاه با هر شماره دیگری تحت عنوان عدل آنلاین، تخلف و سوء استفاده از نام این سایت است و در صورت دریافت چنین پیامی، جهت پیگیری قانونی آن را به آدرس ....یا شماره.... اطلاع دهید. شماره ..... یک سامانه ارسال پیام کوتاه است که وضعیت ثبت قرار ملاقات ها، پرداخت ها و یادآوری های قرار ملاقات را به اطلاع مراجعین و وکلا می رساند و امکان دریافت پیام های شما از طریق آن وجود ندارد. مقررات رعایت حریم شخصی سایت متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوری های مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن نحوه استفاده شما از سایت را توسعه می دهد. در واقع، شما با به کارگیری سایت عدل آنلاین، رضایت خود را از سیاست های رعایت حریم شخصی به ما نشان می دهید. همه مطالب در دسترس از طریق خدمات سایت، مانند کدها، متن، گرافیک، لوگو یا آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال شرکت آرنا رایان سیستم محسوب می شوند و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار این شرکت است که هرگونه استفاده بر خلاف حقوق معنوی افراد و یا خلاف قوانین سایت بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی توسط مدیران سایت،وکلا یا اشخاص ثالث بوجود می آورد. علاوه بر این، اسکریپت ها و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار این شرکت بوده و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست وکلا، خدمات ارائه شده توسط هر وکیل و اطلاعاتی که هر وکیل به خواست خود فراهم آورده و هر نوع محتوی تولیدی توسط وکلا هستند اما هیچ نوع کاربری اعم از مراجعین، ، نوبت گیرنده یا وکیل، مجاز به هرگونه دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، استفاده از روش های داده کاوی، روبات یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت عدل آنلاین، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و کلمه عبور خود هستند و تمامی مسئولیت‏ فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا کلمه عبور انجام می پذیرد، بر عهده کاربران است. از طرفی، کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند. همچنین، در صورت مفقود یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع پشتیبانی سایت(از طریق آدرس پست الکترونیکی ...... یا شماره تلفن .... ) برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع رسانی انجام نشده باشد، مسئولیت تمامی فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می شود بر عهده کاربر خواهد بود. تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، وب سایت عدل آنلاین و شماره تلفن موجود در اطلاعات تماس است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پست الکترونیکی، تماس تلفنی و ارسال پیامک با کاربران خود ارتباط برقرار نمی کنیم. محتوا عدل آنلاین در راستای ارائه تمامی خدمات خود، نهایت تلاش و دقت را به کار‏ می گیرد و به منظور تولید محتوا در بخش مجله حقوقی از منابع و مراجع اصیل و نیز وکلای معتبر و دارای گواهی استفاده می نماید. همچنین، این سایت شامل بخش هایی برای ارائه نظرات کاربران در مورد مطالب ارائه شده و تجربه مراجعین به هنگام ملاقات با وکیل است. شما به عنوان کاربر توافق می کنید در نهایت صداقت و رعایت عدالت از این بخش ها استفاده کنید. نظرات کاربران هدف از ایجاد بخش نظرات در سایت عدل آنلاین، اشتراک گذاری تجربه مراجعین از نحوه دریافت خدمات از وکیل مورد نظر است. بدیهی است بخش نظرات سایت با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چارچوب شرایط و قوانین و پس از مراجعه به وکیل، نظرات خود را در مورد خدمت ارائه شده به وی به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را در مورد وکیل مورد نظر مشاهده کند. بدیهی است در صورت عدم رعایت قوانین سایت در نظرات کاربران، این نظرات تأیید نمی شوند و در نتیجه در قسمت نظر شما نمایش داده نمی شوند. سایت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران به هیچ وجه به معنی تأیید محتوای نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می شود نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران: 1. فارسی بنویسید و از صفحه کلید فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید. 2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد. 3. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف و تجربه شخصی شما باشد. مزایا و معایب به صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین شده درج شوند. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ نمایی مزایا یا معایب خودداری کنید. 4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایا را در کنار هم بررسی کند. 5.با توجه به تفاوت و تنوع وکلا، لازم است نقد و بررسی با توجه به وکیل مربوطه صورت گیرد؛ نه به صورت مطلق. 6. جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سؤال کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سؤال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید. 7. کاربران ارسال کننده نظر موظفند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تأیید نشدن نظر کاربر می شود. 8. قسمت نظرات، با تالارهای گفت و گو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چارچوبی که حالت بحث و گفت و گو دارند، تأیید نخواهند شد. 9. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند. 10. در نظرات خود، از بزرگ نمایی یا اغراق درباره قوت ها یا ضعف ها خودداری کنید. بدیهی است هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد. 11. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن، نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت های دیگر و درج پست الکترونیکی یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کنید. 12. تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با وکیل مورد نظر باشند؛ لذا بحث های متفرقه و غیر مرتبط را مطرح نکنید. 13. کاربران می توانند نقد خود به هر بخش از خدمات عدل آنلاین را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ گونه نقدی درباره سایت یا خدمات آن را در قسمت نظرات وکیل ننویسید. 14. توجه داشته باشید، مسائلی که از آن ها اطمینان ندارید را به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین، از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن جداً خودداری نمایید. 15. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان مفید باشند؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید. 16. لازم است نظرات خود را از نظر نگارشی به صورت صحیح ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا حد ممکن خودداری نمایید. استفاده از ادبیات نوشتاری مناسب و قابل نمایش، لازمه تأیید نظرات کاربران است. قوانین مراجع و یا نوبت ‏گیرنده قوانین عضویت عضویت مراجعین یا نوبت گیرنده در سایت و استفاده از خدمات ارائه شده در این سایت، کاملاً رایگان است و هزینه دریافت شده، تنها هزینه مشاوره و یا خدمات حقوقی ارائه شده از طرف وکیل مورد نظر است. قوانین اخذ نوبت مشاوره در سایت دو نوع نوبت مشاوره وجود دارد: مشاوره حضوری: در این مشاوره درخواست مشاوره ی حضوری از وکیل در سیستم ثبت و وقت آن بصورت پیامکی به کاربر اطلاع داده می شود که امکان پرداخت حق المشاوره بصورت آنلاین و بصورت حضوری در دفتر وکیل وجود خواهد داشت. مشاوره آنلاین: در این نوع مشاوره کاربر بعد از ثبت درخواست مشاوره آنلاین از وکیل مورد نظر وقت مشخص شده از طرف وکیل را بصورت پیامکی دریافت میکند هر کاربر یا نوبت گیرنده می تواند با انتخاب وکیل، نوع خدمت(اعم از مشاوره حضوری،آنلاین یا هر نوع خدمت حقوقی دیگر)، زمان و روز مورد نظر و با توجه به نوع خدمت و پرداخت مبلغ حق المشاوره نوبت و نوع خدمت دلخواه خود را از طریق عدل آنلاین دریافت کند،در مورد مشاوره آنلاین، پرداخت حق المشاوره باید حتما بصورت آنلاین انجام شود. کاربر نوبت گیرنده امکان اخذ نوبت برای دیگری را دارد اما امکان واگذاری نوبت خود به شخص دیگر را ندارد. در صورت لغو نوبت ثبت شده، امکان اخذ نوبت جدید برای کاربر یا نوبت گیرنده امکان پذیر است. البته، توجه شود قبل از لغو نوبت، قوانین لغو نوبت به طور کامل مطالعه شوند. در صورتی که هزینه کاربر یا نوبت‏ گیرنده به صورت آنلاین پرداخت شود، این هزینه تنها بابت حق المشاوره وی است که با در نظر گرفتن نوع خدمت،زمان مشاوره مبلغ قابل پرداخت محاسبه می شود. بعد از ثبت نوبت از دریافت کد پیگیری سامانه اطمینان حاصل بفرمایید. در صورت عدم دریافت کد پیگیری با پشتیبانی عدل آنلاین تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ثبت یا لغو نوبت، پشتیبانی عدل آنلاین برای رفع مشکل و هرگونه راهنمایی آماده پاسخگویی است. وکلا و یا منشی آنها مسئول رسیدگی به هیچ یک از مشکلات احتمالی سامانه نیستند. ساعت کار وکلا و دفاتر حقوقی توسط خود وکیل/ منشی تعیین می شود. لذا سامانه هیچ مسئولیتی در قبال عدم حضور وکیل در تاریخ و ساعت نوبت دریافت شده توسط کاربر ندارد. توجه شود هرگونه کد تخفیف یا طرح تشویقی استفاده از سامانه بر اساس میزان و نوع استفاده کاربران از سامانه به طور خودکار محاسبه و از طریق پیام کوتاه به کاربران ارسال می شود. هر کد تخفیف یا طرح تشویقی ارسال شده دیگری خارج از پیام کوتاه با شماره ... به نام شرکت آرنا رایان سیستم فاقد اعتبار است. قوانین لغو نوبت مشاوره در صورت لغو نوبت از وکیل یا مراجع، هزینه لغو (طبق جدول نحوه لغو نوبت)، هزینه انتقال وجه و هزینه پیامک آن از طرف لغو کننده کسر خواهد شد. در صورت لغو نوبت از سوی وکیل،به شماره موبایل ثبت شده اطلاع داده خواهد شد و کلیه مبلغ به فرد بازگردانده خواهد شد. در صورتی که بنا بر هر دلیلی کاربر یا نوبت گیرنده قصد لغو نوبت ثبت شده خود را داشته باشد، می‌تواند پس از ورود به صفحه حساب کاربری و در قسمت «نوبت های من- نوبت های ثبت شده نهایی»، نوبت مورد نظر خود را لغو کند. رویه بازگشت مبلغ نوبت های ثبت شده با پرداخت آنلاین پس از لغو نوبت به صورت زیر است: مبلغ قابل استرداد در اعتبار کاربر ذخیره می شود و در زمان دلخواه کاربر می تواند درخواست واریز تمام اعتبار یا بخشی از اعتبار خود را ثبت کند تا حداکثر پس از 48 ساعت پس از ثبت درخواست، اعتبار از حساب کاربری به حساب بانکی اصلی انتقال داده شود. مبلغ قابل استرداد به کاربر برای نوبت های ثبت شده آنلاین، بر اساس زمان انجام عملیات لغو محاسبه می شود: در صورتی که کاربر لغو یا نوبت خود را بیش از 48 ساعت مانده به ساعت 8 صبح روز نوبت انجام دهد، کل مبلغ پرداختی بابت خدمت به اعتبار کاربر در سامانه برگردانده می شود. در صورتی که کاربر لغو نوبت خود را در بازه 48 ساعت مانده به ساعت 8 صبح روز نوبت انجام دهد، از مبلغ پرداختی بابت خدمت، 5% درصد کسر شده و بقیه مبلغ به اعتبار کاربر در سامانه برگردانده می شود. در صورت لغو نوبت در روز نوبت یا در صورتی که از زمان نوبت خدمت گذشته باشد و کاربر به هر دلیلی به وکیل مورد نظر مراجعه نکرده باشد، نوبت به صورت خودکار لغو شده به حساب می آید و با توجه به سیاست کاری سایت، 20% از مبلغ پرداخت شده توسط کاربر از حساب وی کسر و ما بقی به اعتبار کاربر در سامانه اضافه میشود. قوانین مربوط به وکلا درج اطلاعاتی مانند سوابق شغلی، خدمات قابل ارائه وزمان مشاوره آنلاین و ... توسط شخص وکیل در پنل ویژه وکلا امکان پذیر است. در صورت درخواست از سوی وکیل امکان درج اطلاعات مربوط به وی در سایت عدل آنلاین توسط بخش پشتیبانی وجود دارد. بدین منظور، اطلاعات باید به آدرس پست الکترونیکی ... ارسال و مراتب موضوع از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی پیگیری شوند. مسئولان مربوطه اطلاعات را با مسئولیت وکیل در پروفایل وی قرار خواهند داد. مسئولیت صحت اطلاعات ارسال شده برای قرارگیری در سایت عدل آنلاین ، اعم از اطلاعات وارد شده از طریق واحد پشتیبانی یا خود وکیل بر عهده وکیل است و سایت مسولیتی نسبت به این اطلاعات ندارد.در صورت استفاده از سایت در مسائل غیر قانونی یا تعدی به حقوق معنوی افراد مسولیت به صورت تام بعهده صاحب حساب کاربری متخلف است و سایت مسولیتی در این موضوعات ندارد. استفاده از خدمات عدل آنلاین برای وکلا بموجب چند طرح اشتراک صورت خواهد پذیرفت: 1.اشتراک محدود آزمایشی رایگان:اطلاعات وکلا در این طرح بمدت در نظر گرفته شده از طرف مدیران سایت بصورت رایگان بر خروجی های سایت قرار خواهد داشت و یک هفته بعد از اطلاعیه سایت به وکیل مبنی بر انتخاب طرح اشتراک پولی و پرداخت حق عضویت و در صورت عدم تمدید عضویت این اطلاعات مسدود خواهند شد. 2.اشتراک پولی:ما در قالب اشتراک پولی انتخاب شده از طرف وکلا و بعد از قبول این قوانین امکان دسترسی به خدمات عدل آنلاین را فراهم خواهیم نمود . بعد از اتمام طرح اشتراک و عدم تمدید آن از طرف وکیل اطلاعات وکیل از خروجی سایت برداشته خواهد شد. ما هیچگونه مسولیتی در مورد وارد شدن خسارت به شما یا هرکس دیگر بدلیل استفاده از خدمات سایت نخواهیم داشت. 3. در مورد هزینه دریافتی بابت حق المشاوره آنلاین: پرداخت از طریق بستر امن درگاه الکترونیک به پرداخت ملت که در سایت فعال میباشد انجام خواهد شد و پس از کسر 30 درصد از وجه بابت حق استفاده از خدمات عدل آنلاین، مابقی در حساب کاربری وکیل شارژ و 48 ساعت پس از درخواست وکیل به حساب وی انتقال داده میشود. مقررات مربوط به تولید محتوی از طرف وکلا: 1. شما فقط میتوانید در بسترهای پیش بینی شده و با استفاده از ابزارهای مجاز از طرف سایت به ارائه مطالب علمی و ویدئو های آموزشی و هر نوع محتوی دیگر اقدام کنید. 2. مشترکین سایت متعهد میشوند که در نوشتارهای و ویدئو ها و هر نوع محتوی تولیدی خود مقررات این توافق نامه و قوانین دیگر سایت و حقوق معنوی دیگر افراد همچنین مقررات حقوقی و کیفری عمومی و اخلاق حسنه کشور ایران را رعایت کنند،در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده مسولیت تام حقوقی وکیفری ایجاد شده فقط بعهده صاحب حساب کاربری تولید کننده می باشد،مگر در صورتی که با دلایل فنی این موضوع که حساب کاربری از اختیار وی خارج بوده است ثابت کند.سایت عدل آنلاین هیچگونه مسولیتی در مورد محتوی تولید شده از طرف وکلا ندارد. 3. مدیران سایت اختیار دارند که در صورت مطلع شدن از محتوایی که مخالف بندهای بالا باشد از ارائه آن جلوگیری کند ویا به محض اطلاع از وجود چنین مطلبی بدون نیاز به اطلاع به صاحب حساب کاربری تولید کننده آن را از خروجی سایت حذف کند. خاتمه یافتن خدمات 1.ما ممکن است (بطور موقت یا دائمی) دسترسی شما به تمام یا برخی از خدمات سایت را محدود کنیم یا حساب کاربری شما مسدود شود که این امر ممکن است با اطلاع قبلی یا بدون آن صورت گیرد. 2. ما در صورت اقدام تحت بند بالا در مقابل شما یا شخص ثالثی مسولیت نخواهیم داشت. 3. در صورت نقض هر بخشی از مقررات سایت از طرف کاربران به نسبت نقض صورت گرفته دسترسی به سایت و ارائه خدمات محدود خواهد شد حل اختلاف: 1. طرف اول قرارداد(کاربر) نمی تواند قبل از اجرای مقررات این بند اختلاف حاصله از این قرارداد را به دادگاه ارجاع دهد. 2. اظهارنامه اختلاف:طرف اول که مدعی بروز اختلاف نسبت به قرارداد می باشد باید طرف دیگر را از مفاد اختلاف بوسیله اظهارنامه مطلع کند. 3. تلاش بمنظور حل اختلاف : طی 10 روز (یا بیشتر طبق توافق طرفین)از وصول نامه کتبی مبنی بر بروز اختلال و اختلاف هر دو طرف می بایست حداکثر تلاش خود را با حسن نیت کامل جهت بر طرف کردن اختلاف حاصله قرار دهند. 4. در صورت عدم حل اختلاف حاصله بموجب بند بالا طرف مدعی بروز اختلاف می بایست جهت معرفی داور و ارجاع امر به داوری طرف مقابل را مطلع نماید و در این مورد مقررات مربوط داوری در قانون آیین دادرسی مدنی اجرا خواهد شد و حل اختلاف می بایست صرفا از طریق داوری انجام شود